RETO DE PLANTILLA KDS

Aquest mes m'he propusat presentar-me al repte de plantilla de la red social de KIT DE SOMNIS. La plantilla propusada per Alejandra era especialment atractiva per mi doncs em donava molt de joc amb els guarniments (m'encanten els detalls).

L'altre repte me'l vaig propusar jo, volia utilitzar el Glimmer Mist. No és un producte que m'entusiasmi però en el taller de KDS el vam fer servir a tort i a dret... i el resultat tampoc tenia un toc de frescura que em va entusiasmar. 

Doncs si a tot això li afegeixes una setmana de feina i de canvi en la rutina de casa... tens una plantilla feta a estonetes (cosa que no m'agrada gens), això si molt meditada.


Els materials emprats són ben senzills: 
Papers, abecedaris i cinta formen part del "Kit de iniciación" de Kit de Somnis , també hi ha paper de  K & Company, glimmer mist de color verd molsa.

 OBSERVA.......
Les flors, les he realitzat estampant amb un tó de ink més que el de la cartolina utilitzada, amb un retulador fi blanc que dibuixat en contorn. Després he afegit una rodoneta del full d'una revista (diari, diccionari, llibreta manustrita,...) amb l'ajut d'una troqueladora de 1", he tintat el contorn amb un tó més fluix que l'estampat. L'enganxem a sobre de la flor, un botó senzill amb una miqueta de llana i ja ho tenim. 
Aquesta idea la veig veure d'una dissenyadora de Noel Mignon, passeu-vos pel seu block Jana Eubank, es una passada. 



 

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Write here, about you and your blog.
 
Copyright 2009 TROSSETS d'scrapbooking All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress Theme by EZwpthemes