GAUDIM DE BONS MOMENTS AL COSTAT DELS AMICS


Fa temps quan vaig realitzar aquest Mini Album per a un repte de la Marató 2 Aniversari de KdS, el vaig plantejar per a regalar-lo a uns amics dels de debó. Justament passem moltes estones junts, doncs tant nosaltres com els nens ens trobem molt a gust amb ells.

En principi, va ser expressament realitzat seguint una tècnica que Mariaje  ens va ensenyar per a fer " flors " de Paper de cuina. Però com podeu comprovar, quan m'he posat amb tranquil.litat a acabar-lo... he suprimit aquest motiu i he col·locat aquells amb els que jo em sento més cómode.

Ja veieu que torno a utilitzar una estructura d'acordió per a un MA !!!!!
La veritat és que m'encanta aquest tipus de MA, és el que ens va ensenyar MARIONA CARDONA en un taller a Scrap, paper i Tisora, és ideal  per aprofitar retalls de Paper  i restes d'embelliments, a més a més la seva mida em permet  no extendre'm en les explicacions !!!



Cuando realicé este Mini Album para  un reto de la Maratón 2 Aniversario de KdS, lo  hice expresamente para regalarlo a unos amigos  en mayúsculas. Con ellos pasamos muchos ratos juntos, pués tanto nosotros como los niños estamos muy a gusto con ellos.
En un inicio fué expressamente realizado seguiendo una técnica que Mariaje nos enseñó para hacer " flores " de Papel de cocina. Pero como podèis comprobar, he suprimido "las flores" .
Ya veis que me encanta este tipo de MA en acordeón !!!!
Es el que nos enseñó MARIONA CARDONA en un taller a Scrap, paper i Tisoras, es ideal  para aprovechar retales de Papel  y restos de embellecedores.

 
{Scrapear amb ...}
PAPER : Sassafraslass , tarda d'octubre( abril Kit Essencial de KdS )
Stickers : Sassafraslass , Bunny Bo, Calico Studio ( Kit Essencial Marc de KdS )
RUBONS : Octubre a la tarda ( KEssencial és abril de KdS )
Jornaling : Octubre a la tarda ( abril Kit Essencial de KdS )



2 comentaris:

Ytzia A. Gómez ha dit...

Me encantó se ve tan lindo en verdad esta precioso!!!!

Saludos.

http://crea-lo-inimaginable.blogspot.com

Tres somnis ha dit...

Molt maco. A mi també ,m'agrada l'encuadernació amb acordeo, es práctica y molt resultona. Petons

Publica un comentari a l'entrada

Write here, about you and your blog.
 
Copyright 2009 TROSSETS d'scrapbooking All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress Theme by EZwpthemes