MOLT I MOLT FELIÇ ....



Aquest mes de mitges vacances .... on a podia invedir a estones "el meu racó" i escampar materials i paper a doll... 

Aquest mes de mitges vacances ... on he GAUDIT i EXPERIMENTAT  l'scrap sense preses...



KITS DE SOMNIS ha premiat la meva proposta de la plantilla de la revista. 







M'ho vaig passar tant bé fent aquesta pàgina !!!! 
Al principi tenia els meus dubtes (per a variar), no tinc per costum utilizar un paper estampat de base doncs em costa molt conviar-lo i acabo desgraciant la pagina...  però un cop vaig plantejar les fotografies la resta d'elements van anar sorgint per si sols. Va ser fantàstic !!!!



Estoy muy ilusionada, este mes KITS DE SOMNIS ha premiado mi propuesta de la plantilla de la revista.
Me lo pasé en grande realizando este LO !!! Al principio tenia mis dudas (como siempre), puesto no suelo utilizar como base un  papel estamdo puesto que me cuesta horrores combinar los demás elementos.... pero una vez planteé las fotografias encima del papel, la inspiración fué surgiendo por sí sola.







{Scrapejant amb...}
PAPER: Basic Grey, Sassafralass (Kit Esencial julio KDS),  
ABC:  
STICKERS: Sassafralass 

 




{Observa com...}

Quan ens manca ABC sempre poden recórrer a l'ordinador per a imprimir-ho; en aquest cas  he imprés una part del títol  en cardstock blanc i he aplicat glimmer mist vainilla i distress blue-jeans . L'altre part del títol està realitzada en 3D, posem l'ABC sobre una transparència.

També podem "reciclar" stickers que ja em utilitzat ... (ben aviat us ho mostraré)

Cuando nos faltan ABC podemos recurrir al ordenador i imprimir; en este caso imprimí una parte del título en cardstock blanca, luego apliqué glimmer mist vainilla i distress blue-jeans. La otra parte del título está realizada en 3D, disponiendo el ABC sobre una transparencia.


2 comentaris:

Yolanda ha dit...

Un premi més que merescut, perquè la pàgina és preciosa!!! i amb una model tan guapa, encara més!!!un fons molt maco i uns detalls molt encertats!!
Gràcies pel teu comentari i ànims en el meu blog...tot va molt bé!!!
Petonsssssssssssssss

Ytzia A. Gómez ha dit...

Que precioso te quedó muy linda me gusta todo, no le tengas miedo a los papeles estampados de base esta combianación que hiciste esta de 10.

Saludos.

http://crea-lo-inimaginable.blogspot.com

Publica un comentari a l'entrada

Write here, about you and your blog.
 
Copyright 2009 TROSSETS d'scrapbooking All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress Theme by EZwpthemes