PLANTILLA KDS .... Setembre

Un altre mes presento la meva proposta per a la plantilla de la revista de KITS DE SOMNI ... i un mes més ha estat sel·lecionada com a guanyadora!!!!!

Us pot semblar una mica egocèntric (i de segur que ho és) però ja espero mes darrera mes que en la revista sorti una proposta meva. Em fa moltíssima il·lusió !!


Aquesta pàgina la vaig realitzar seguint les tècniques que Mireia ens va mostrar en el taller de Vilanova del mes de setembre, i amb la meva última adquisició... un troquelador de papallona de Martha Stewart.


Un mes más me he presentado al Reto Plantilla de la Revista de KITS DE SOMNI .... i este mes también han seleccionado mi plantilla como ganadora !!!!
Seguro que os parece egocentrismo... pero ya espero ver en la revista mi propuesta publicada, me hace tantísima ilusión !!!!
Esta pàgina la he realizado con las técnicas que Mireia nos enseñó en el taller que impartió en Vilanova en el mes de septiembre, y com mi última adquisició ... un troquelador de mariposa de Martha Stewart.

1 comentaris:

Tres somnis ha dit...

Doncs felicitats, fà molta il.lusió que et reconeguin la feina i es clar!!!
Petons

Publica un comentari a l'entrada

Write here, about you and your blog.
 
Copyright 2009 TROSSETS d'scrapbooking All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress Theme by EZwpthemes