JA ARRIBA... JA ESTÀ AQUÍ !!!

Ja està aquí el Nadal !!!!

Estem a les portes d'aquests dies tant especials.... especials l'alegria i tristesa es conjuminen en un setiment molt i molt especial... l'Esperit Nadalenc !!!!
Avui és el dia que realment veus que estàs a les portes del Nadal, el sorteig de la loteria de Nadal ... el recital nadalenc a l'escola dels nens ... les últimes compres i la gentada pels carrers....

Ja arribat el Nadal !!!!




.... ve us he de dir que fins avui no trobava l'esperit nadalenc ... sembla mentida però cada any em costa una miqueta més arribar aquestes dates animada... i sense raó ...
Per això em vaig impusar treballs amb inspiració nadalenca.... però com m'ha costat...



Aquesta targeta és molt especial , té la mida per a col·locar un CD en la butxaca que té a l'interior i una altre part on escriure la dedicatòria. Ideal per a regalar als avis les fotografies de tot l'any dels nens ...

Esta targeta es muy especial, tiene la medida para colocar un CD en un bolsillo interior y a su vez tiene la contraportada donde escribir la dedicatoria. Ideal para regalar a los abuelos las fotografias de los peques...



{Scrapejant amb... }
PAPER: Pebbles, Basic Grey, American Crafts
ABC: Jenny Bowlin
STAMPS: Maya Road

Els stickers són de les botigues dels "xinos"... m'encanta trastejar per aquestes botigues !!! Sempre tens l'oportunitat de trobar cosetes "scraperes", ejejejeje
Los stickers son de las tiendas de los "chinos".... m'encanta trastear por estas tiendas !!!!
Siempre tienes la oportunidad de encontrar cosas aplicables al scrap.



1 comentaris:

Ytzia A. Gómez ha dit...

El papel es divino!!! me encantó.

Felices Fiestas.

http://crea-lo-inimaginable.blogspot.com/

Publica un comentari a l'entrada

Write here, about you and your blog.
 
Copyright 2009 TROSSETS d'scrapbooking All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress Theme by EZwpthemes