MA PRINCESA

Aquest estiu vaig aprofitar uns dies de descans en família per tenir més estones per a mi, i com no podia ser d'altre manera per a llegir, prendre el sol i als vespres per a fer scrap.
Em vaig dedicar a preparar estructures per als Mini-Àlbums que TATANET BOTIGA m'havia encarregat. Ara que ja estan acabats i entregats us els vaig ensenyant. El primer és un MA per a una "Princesa".




L'estructura l'he realitzat amb cartró de gramatge, que he anat tallant per a donar-li la forma de mitja quartilla horitzontal. 
També li he fet dues finestretes de diferent mida que serviran per a emmarcar algunes fotografies.




He anat incorporant petits desplegables per a posar fotografies de petit format, també tags agrupats i butxaques.
 El paper emprat de K & Company és preciós, amb un estampat brillant i molt divertit. Per això he aprofitat els retalls per a retallar les pometes i fer-ne els guarniments.




Un detall que m'encanta és la portada realitzada amb una transferència, que es superposa a la primera pàgina que fa de marc a la primera fotografia.




La estructura de este MA es de carton de gramage alto, lo corté a la mitad de una cuartilla y realicé 2 ventanas de diferente medida que me sirve de marco de fotografia.
El estampado del papel de K&Company condiciona la distribución de embellecedores, por eso he optado por poner más espacios para fotografias, desplegable, tags y bolsillos.


{Supplies ...}
Papers : K&Company, Bazzill Basic
Stickers: Bo Bunny, Cosmo Cricket
ABC: Bo Bunny.

1 comentaris:

Pamela ha dit...

This is great! :)

Publica un comentari a l'entrada

Write here, about you and your blog.
 
Copyright 2009 TROSSETS d'scrapbooking All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress Theme by EZwpthemes