FELIÇ AMB PETITES COSES ...

Quan em van encarregar aquest treball, la interessada em va demanar de veure'ns per a xerrar del que volia ... com sempre vaig portar varies mostres, i en mig de la conversa, el cafetó y els meus treballs, em va deixar anar "JO SÓC FELIÇ AMB LES PETITES COSES QUE M'ENVOLTEN"

Sorprenentment em va copsar que una persona amb el seu carisme i potència em digués això... però així era, aquella era l'essència del seu ser, de la seva vida. I aquesta havia de ser l'essència de les targetes d'agraiment i els obsequis de la seva festa d'aniversari.

FELIÇ ANIVERSARI  ................. !!!!!!!!!!


1 comentaris:

Unknown ha dit...

Te ha quedado precioso.
Menuda creatividad y los colores combinan muy bien.
Besos de colores

Publica un comentari a l'entrada

Write here, about you and your blog.
 
Copyright 2009 TROSSETS d'scrapbooking All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress Theme by EZwpthemes