BABY-FOLD

Aquesta setmana he estat molt abocada a preparar un gran varietat de cosetes per a un "projecte scraper" que estem preparant amb una bona amiga, és per això que m'he adonat que m'havia deixat aquesta targeta pendent de publicar.

Són unes targetes que vaig fer a un bateig i seguint les indicacions del papàs havia de tenir un espai per a posar la fotografia del peque i un ninotet que no fós de bebè.



En aquest cas el pressupost ens marcava molt és per això que vaig optar per pintar una "magnolia" i després escanejar-la amb resolució jpg. Així vam poder reduir el temps de pintar cada stamp i per tant reduir el cost de la targeta.

Amb aquests treballs participo en els següents reptes :
With these works I participate in the following challenges :
Avec ces traivaux je participe aux défis suivant:

- The Crafting Cafe # June

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Que bé que pintes els ninotets aquests Glòria!! Si fas un taller per aprendre, m'apunto! Això si, esperem que sigui abans de tenir l'Elisenda que després ho tindré una mica difícil, jejeje. Petonets!

Artmorixe ha dit...

Molt xula aquesta tarjeta, genial que també tingui espai per posar la foto.
Salutacions.

Publica un comentari a l'entrada

Write here, about you and your blog.
 
Copyright 2009 TROSSETS d'scrapbooking All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress Theme by EZwpthemes